Sunday, January 6, 2013

A więc: to już!




A więc już tu jestem! Nie mogę uwierzyć! Po nerwowym czwartkowym wieczorze i ostatnich przygotowaniach nie mogłam zasnąć, a w pt o 5:30 wyruszyłam na Ławicę. Samolot o 10 i o 11:15 naszego czasu byłam już
na miejscu! Irma odebrała mnie z lotniska, szybka podróż i już byłyśmy w moim nowym domu. Cały piątek byłam totalnie zakręcona! Lunch, zakupy, później zabranie dzieci ze szkoły, zakupy znów, obiad..
Dziewczynki są przesympatyczne i bardzo niezależne, już się zaprzyjaźniłyśmy! Już widzę, że to będzie wspaniale spędzony czas!
Dzisiaj dołączy do mnie Isabel, poprzednia Au Pair. Spędzimy razem tydzień, pokaże mi wszystko. Mam nadzieję, że okryje przede mną uroki tego miasteczka, no i wyruszy ze mną na mały rekonesans sklepowy!
Jestem bardzo podekscytowana! Na pewno spędzimy świetny tydzień!

1 comment: